Dane Firmy

1. Firma Statera Group Sp. z o.o. jest właścicielem witryny i sklepu internetowego kwiatyupominki.pl/sklep.
2. Firma ma siedzibę przy ulicy Kardynała Kominka 11 w Rybniku (kod pocztowy: 44-217).

Polityka prywatności i pliki Cookies

1. Firma Statera Group Sp. z o.o. jest administratorem danych osobowych.
2. Dane osobowe są gromadzone wyłącznie w celu realizacji zamówień klientów.
3. Sklep stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych.
4. Klienci mają nieograniczony dostęp do swoich danych osobowych i mogą je w każdej chwili zmienić lub usunąć.
5. Pliki Cookies są wykorzystywane w celach statystycznych i usprawnienia funkcjonowania sklepu.
6. Pliki Cookies to niewielkie pliki tekstowe.
7. Pliki Cookies nie zawierają danych identyfikujących klienta.
8. Pliki Cookies nie szkodzą urządzeniu klienta ani nie zmieniają jego ustawień.
9. Dzięki plikom Cookies można zapamiętać dane logowania, towarów dodanych do koszyka i dostosować treść strony do zainteresowań klienta.
10. Klient może zmienić ustawienia swojej przeglądarki w celu niezapisywania plików Cookie lub usuwać je po wizycie w sklepie. Ograniczenia w stosowaniu plików Cookies mogą utrudnić lub uniemożliwić korzystanie ze sklepu.

Przyjmowanie i realizacja zamówień

1. Sklep internetowy akceptuje zamówienia na trzy sposoby: zamówienie bez rejestracji, zamówienie po zalogowaniu (wymagana rejestracja za pierwszym razem) oraz zamówienie drogą telefoniczną.
2. Zamówienie bez rejestracji zostanie wyjaśnione w sekcji dotyczącej krok po kroku procesu zamawiania.
3. Zamówienie po zalogowaniu zostanie omówione w sekcji dotyczącej krok po kroku procesu zamawiania.
4 .Zamówienia telefoniczne są przyjmowane codziennie od godziny 7:00 do 19:00. Złożenie zamówienia oznacza akceptację Regulaminu w całości.

Zamówienie krok po kroku

1. Aby zamówić produkt, należy dodać go do koszyka klikając ikonkę "DODAJ DO KOSZYKA".
2. Po weryfikacji ilości produktów, należy przejść do koszyka klikając ikonkę "ZOBACZ KOSZYK". Następnie trzeba kliknąć "PRZEJDŹ DO KASY".
3. Na stronie kasy klient ma trzy opcje:
3.1. Zalogować się na swoje konto.
3.2. Wypełnić formularz zamówienia, w którym można wybrać fakturę na firmę oraz dodać uwagi dotyczące zamówienia. Następnie trzeba zaakceptować regulamin klikając "KUPUJĘ I PŁACĘ".
3.3. Założyć nowe konto klikając ikonkę "STWÓRZ KONTO".

Wycofanie zamówienia

Klient musi zgłosić rezygnację z zamówienia najpóźniej na dzień przed datą, którą określił w formularzu zamówienia.

Polityka cenowa, faktury i paragony

1. Wszystkie ceny w sklepie zawierają podatek VAT odpowiedni dla danego towaru.
2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen i promocji. Niemniej jednak, cena towaru w momencie składania zamówienia jest obowiązująca i wiążąca dla zarówno klienta jak i sklepu.
3. Sklep wystawia paragony na wszystkie zakupione towary.
4. Sklep wystawia faktury na życzenie klienta.

Dostępność towarów

1. Sklep korzysta z oryginalnych zdjęć bukietów i kompozycji stworzonych przez pracowników.
2. Finalne bukiety lub kompozycje mogą nieznacznie różnić się od przedstawionych na zdjęciach ze względu na indywidualny styl poszczególnych florystek i specyfikę żywych kwiatów.
3. W przypadku utrudnionego dostępu lub sezonowości niektórych gatunków kwiatów, sklep może dokonać zamiany na podobny gatunek pod względem kształtu lub koloru, jednak nadrzędną zasadą jest wierne oddanie "ducha kompozycji".

Czas dostawy, płatność, dostawy

1.Klient wybiera datę i godzinę dostawy za pomocą formularza zamówień, a szczegóły znajdują się w rozdziale "Zamówienie krok po kroku".
2. Z wyjątkiem trzech świąt - Walentynek, Dnia Kobiet i Dnia Matki - klienci wybierają konkretną godzinę dostawy. W tych trzech dniach klient określa jedynie przedział czasowy (minimum 3 godziny).
3. Klienci dokonują płatności za pośrednictwem platformy płatniczej Przelewy24, a regulamin płatności jest dostępny na stronie http://www.przelewy24.pl/regulamin.htm.
4. Wszystkie dostawy realizowane są przez własnego kuriera sklepu, co umożliwia kontrolę jakości na każdym etapie realizacji zamówienia.

Zwroty i reklamacje

1. Zwroty nie są przyjmowane ze względu na specyfikę towaru (żywe kwiaty).
2. Reklamacje dotyczące świeżości kwiatów uwzględniane będą do jednego dnia po otrzymaniu przesyłki przez osobę zamawiającą.
3. Oględziny i ocena podstaw do reklamacji odbywają się na miejscu, po dostarczeniu przesyłki do placówki przy ul. Kardynała Kominka 11, 44-217 Rybnik.

Ochrona danych osobowych

1. Firma Statera Group Sp. z o.o. jest administratorem danych osobowych.
2. Dane osobowe są gromadzone wyłącznie w celu realizacji zamówień klientów.
3. Sklep zabezpiecza dane osobowe przed bezprawnym przetwarzaniem, utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem.
4. Klienci mają nieograniczony dostęp do swoich danych osobowych oraz możliwość ich korekty lub usunięcia.

Zmiana regulaminu

Sklep ma prawo do wprowadzania zmian w regulaminie, zarówno w częściach, jak i w całości.

Siedziba firmy

ul. Kardynała Kominka 11
44-217 Rybnik

Godziny otwarcia

Siedziba Firmy
pon-pt: 7-19, son: 7-17, niedz: 8-15
Oddział Auchan Rybnik
pon-sob: 9-21, niedz: 9-19

Oddział Auchan Rybnik

ul. Kotucza 100
44-217

Media społecznościowe

Facebook
Google